"Ημέρα Μουσείων" για τους μαθητές της 3e και 4e OGALCH
  • "Ημέρα Μουσείων" για τους μαθητές της 3e και 4e OGALCH-0
  • "Ημέρα Μουσείων" για τους μαθητές της 3e και 4e OGALCH-1
  • "Ημέρα Μουσείων" για τους μαθητές της 3e και 4e OGALCH-2
  • "Ημέρα Μουσείων" για τους μαθητές της 3e και 4e OGALCH-3
  • "Ημέρα Μουσείων" για τους μαθητές της 3e και 4e OGALCH-4
  • "Ημέρα Μουσείων" για τους μαθητές της 3e και 4e OGALCH-5
  • "Ημέρα Μουσείων" για τους μαθητές της 3e και 4e OGALCH-6
  • "Ημέρα Μουσείων" για τους μαθητές της 3e και 4e OGALCH-7
  • "Ημέρα Μουσείων" για τους μαθητές της 3e και 4e OGALCH-8

Δύο διαδοχικές επισκέψεις σε μουσεία πραγματοποίησαν οι μαθητές της 3Ε και 4Ε OGALCH, συνοδευόμενοι από τις καθηγήτριές τους Χ. Κατσαρού και Ρ. Μπρισίμη, στις 20 Δεκεμβρίου 2019.

Αρχικά, ξεναγήθηκαν στο Σκοπευτήριο και στο Μουσείο Εθνικής Αντίστασης στην Καισαριανή. Με συναισθηματική φόρτιση και ειλικρινή συγκίνηση, έγινε στους μαθητές των δύο τμημάτων η ξενάγηση αρχικά στο χώρο του Σκοπευτηρίου - θυσιαστηρίου της Καισαριανής (με μνήμες από την Πρωτομαγιά του 1944 αλλά και συνολικότερα από τα χρόνια της Κατοχής) και στη συνέχεια στα εκθέματα - προσωπικά αντικείμενα, φωτογραφίες, πίνακες, χαρακτικά του Μουσείου Εθνικής Αντίστασης. Ιδιαίτερη αναφορά έγινε στους νέους κάτω των 20 ετών που έχασαν τη ζωή τους, στην πορεία, τη δράση, τη σύντομη προσωπική τους ιστορία, με πιο χαρακτηριστικό παράδειγμα εκείνο της 17χρονης Ηρώς Κωνσταντοπούλου.  

Στη συνέχεια, οι μαθητές επισκέφθηκαν την έκθεση "Το '21 αλλιώς" στο Ιστορικό Μουσείο, με μια εξαιρετικά πρωτότυπη παρουσίαση του Αγώνα για την ανεξαρτησία από το 1821 ως το 1830 μέσα από την αναπαράσταση των κυριότερων μαχών, των ηρώων αλλά και της καθημερινής ζωής εκείνα τα χρόνια με φιγούρες Playmobil. Μια έκθεση αφιερωμένη στα 200 χρόνια από το ξέσπασμα της Επανάστασης, που συμπληρώνονται το 2021.

    Κυριολεκτικά, μια "ημέρα μουσείων" για τους μαθητές των δύο τάξεων, ή "η ωραιότερη έξοδος που έχουμε κάνει", όπως είπε στο τέλος ένας μαθητής της 3Ε OGALCH. Και επιπλέον, μια μικρή συμβολή στην προετοιμασία του θεματικού άξονα "Territoire et mémoire", που θα έχουν να μελετήσουν αργότερα, στον cycle Terminale.